subota, 14. svibnja 2011.

POGLAVLJE 3


O POSTU


PRICAO NAM JE Abdullah, sin Meslemeta, od Malikja, od Ebu Zinada, od Aaredža, od Ebu Hurejreta, bio zadovoljan Allah od njega, da je poslanik Allaha, pomilovao ga Allah i spasio, rekao:

"Post je štit, pa neka ne bezobraznici (tj. neka postac ne govori bezobraznih rijeci) i neka ne prostaci (tj. neka ne postupa kao neuk i prostak, grub covjek). A ako (jedan) covjek (pokaže znakove da hoce da) se bije s njime ili (da) se grdi (psuje) s njime, pa neka rekne: Zaista ja sam postac dva puta. Tako mi (Onoga) koji (je Taj što) je moja duša u Njegovoj ruci svakako zadah (miris) usta postaca ljepši je kod Boga od mirisa mosuša. Ostavi (postac) svoju hranu, i svoje pice i svoju strast zbog Mene (rekao je Uzvišeni Bog), post je zbog Mene i Ja cu (da) nagradim za njega. A dobrota je (takva da ce se nagraditi) sa deset svojih slicnosti (vrijednosti, tj. dobro djelo ce se desetorostruko nagraditi)."






KNJIGA MJESECNICE

(menstruacije, periode, ženskog pranja, ženskog cvijeta, krvotocine, krvotocja, svakomjesecnog lucenja krvi iz maternice)

I govora Allaha, uzvišen je On,: "I pitaju te (Muhamede) o mjesecnici. Reci: Ono (tj. stanje žene u vrijeme mjesecnice, menstruacije) je uznemirenje (neugodnost), pa se povucite (od) žena (tj. klonite se polnog odnošaja, odnosa, sa njima) u mjesecnici; i ne približujte im se da (dok) se ociste, pa kada su se ocistile, docite im (pricite im) odakle vam je (gdje vam je) zapovjedio Allah (tj. vršite sa njima polni odnošaj na onome mjestu ženskog tijela koje je Allah stvorio za polni odnošaj, odnos, a cim ga je stvorio za tu svrhu; i naredio je da se tom mjestu i prilazi da se u njemu izvrši ono zbog cega je stvoreno). Zaista Allah voli pokajnike (one koji se kaju mnogo za pocinjene grijehe) i voli ciste (one koji se mnogo ciste, koji mnogo drže do tjelesne cistoce)."

GLAVA:

Kako je bio pocetak mjesecnice; i govor (rijec) Vjerovijesnika, pomilovao ga Allah i spasio,: "Ovo je stvar (što) je propisao nju Allah na kceri Adema (tj. na žene, a to znaci: Allah je stvorio žene tako da moraju imati mjesecnicu, menstruaciju)."

A rekli su neki (Abdullah, sin Mes'uda; i Aiša): Bio je pocetak (doslovno: prvi slucaj, onoga) što se poslala mjesecnica na Israelcane (tj. Žene Israelcana prve su pocele da imaju, da dobivaju mjesecnicu).

Rekao je Ebu Abdullah (Buharija): A hadis (pricanje, govor) Vjerovijesnika, pomilovao ga Allah i spasio, je mnogobrojniji (tj. obuhvatniji. Prevodilac dodaje da su neki ugledni komentatori nastojali da dovedu u sklad te rijeci Vjerovijesnika a.s., koje su jedino i ispravne, sa rijecima Abdullaha, sina Mes'udova; i Aiše koje se takoce preko njih pripisuju Vjerovijesniku a.s. To dovocenje u sklad nije uspjelo. Kad su vec bili svjesni da ima lažnih hadisa cemu dovoditi u sklad hadis koji je manje pouzdan, a suprotnog je smisla, cemu ga dovoditi u sklad sa smislom pouzdanijeg hadisa.).

GLAVA

zapovjedi (naredbe) ženama kada su se porodile, kada su rodile (tj. kada su dobile krvotok iza poroda ili redovni mjesecni krvotok, mjesecnicu, menstruaciju).

PRICAO NAM JE Alija, sin Abdullaha, rekao je: PRICAO nam je Sufjan, rekao je: cuo sam Abdurahmana, sina Kasima, rekao je: cuo sam Kasima govori: cuo sam Aišu (gdje) govori:

Izašli smo, nece nam se misliti (tj. ne misleci, nije nam se mislilo, nije nam se cinilo da smo izašli iz Medine na putovanje radi neceg drugog) osim hodocašca. Pa pošto smo bili u Serifu (mjestu izmedu Meke i Medine blizu Ten'ima), dobila sam mjesecnicu (menstruaciju). Pa mi je unišao (tj. posjetio me je) poslanik Allaha, pomilovao ga Allah i spasio, a ja placem. Pa je rekao: "Šta ti jec Je li imaš (tj. Jesi li dobila, Je li te snašla mjesecnicac) mjesecnicu (menstruaciju)?"
(Rijec, odnosno ženski oblik glagola "nefiset" i "nufiset" znaci i "roditi", a i "imati menstruaciju, mjesecnicu".)





Hadis
Omer (r.a.) pripovjeda da je cuo Allahovog Poslanika (sallallahu `alejhi ve selleme), kada je rekao: " Kada biste se vi istinski uzdali i oslanjali na Allaha (dz.s),On bi vas opskrbljivao kao sto opskrbljuje ptice.Osvanu gladne,a omrknu site." (Tirmizi,hasen)






POSLJEDICE GRIJEŠENJA:

1.Spriječavanje znanja (Slabo pamčenje)
2.Spriječavanje opskrbe (Siromaštvo)
3.Spriječavanje poslušnosti Allahu 
4.Slabljenje srca i tijela
5.Skračivanje životnog vijeka i uništavanje blagodati
6.Nasljedstvo prokletih (širenje sodomije,zakidanje na vagi,širenje podvala i zloupotreba,oholost i tiranija)
7.Grijeh utiće na druge (osobe i životinje)
8.Život u grijehu (srce ne reaguje na grijeh)
9.Poniženje i neznatnost (gubljenje časti)
10.Narušavanje intelekta
11.Zatvaranje srca 
12.Zloupotreba resursa na Zemlji
13.Nestajanje skromnosti
14.Smanjivanje veličanja Allaha dž.š. u ljudskom srcu
15.Uklanjanje iz carstva dobročinstva
16.Prekidanje Allahove naklonosti i zavrijeđivanje Njegovog prezira

NAČINI STICANJA NAGRADE I BRISANJA GRIJEHA:

1.Pokajanje - stalna tevba
2.Izlazak radi traganja za naukom
3.Spominjanje Allaha (zikr)
4.Činjenje dobra i upučivanje na dobro
5.Pozivanje u vjeru (da`wa)
6.Naređivanje dobra i odvračanje od zla
7.Kiraet - učenje Kur`ana
8.Poučavanje drugih Kur`anu
9.Nazivanje selama
10.Ljubav u ime Allaha
11.Posječivanje bolesnika
12.Pomaganje ljudima u vraćanju duga.
13.Sakrivanje mahana drugih ljudi
14.Održavanje rodbinskih veza
15. Istinoljubivost i iskrenost
16.Savladavanje srdžbe
17.Dova na kraju sijela
18.Strpljivost u bolesti, žalosti i tugi
19.Lijep moral
20.Dobročinstvo roditeljima
21.Pomaganje hudovicama i siromasima
22.Briga o jetimu
23.Abdest
24.Učenje šehadeta poslije abdesta
25.Ponavljanje za muezzinom dok uči ezan
26.Gradnja mesdžida (džamije)
27.Upotreba misvaka
28.Odlazak u mesdžid (džamiju) radi namaza
29.Pet dnevnih namaza
30.Sabah i ikindija namaz
31.Klanjanje džume namaza
32.Momenat petkom kada se primaju dove
33.Klanjanje pritvrđenih sunneta pet farz namaza
34.Dva rekata nafile nakon počinjenog grijeha
35.Klanjanje noćnog namaza
36.Duha namaz (između izlaska sunca i podne namaza)
37.Salavat na Allahovog poslanika Muhammeda s.a.v.s.
38.Post
39.Post tri bijela dana svakog mjeseca (14,15 i 16 dan hidžretskog mjeseca)
40.Post mjeseca Ramazana
41.Post šest dana Ševvala
42.Post na Dan Arefata
43.Post Jevmu ašura
44.Priređivanje iftara postaču
45.Namaz u noći Kadr
46.Davanje sadake
47.Obavljanja hadždža i umre
48. Koristan rad u prvih deset dana zul-hidžeta. 
49.Borba na Allahovom putu
50. Dijeljenje na Allahovom putu
51.Namaz umrlom muslimanu i slijeđenje džennaze
52.Čuvanje jezika i stidnog dijela tijela
53.Vrijednost zikra la ilahe illellah i vrijednost subhanellahi ve bihamdihi
54.Sklanjanje sa puta onog što uznemirava prolaznike
55.Odgoj i izdržavanje ženske djece
56.Dobročinstvo prema životinjama
57.Ostavljanje prepirke
58.Posjećivanje braće u ime Allaha
59.Pokornost supruge svom mužu
60.Netraženje od ljudi

Allahov Rob Isaa






Komentar riječi: ´ Kada tražiš (moliš) – traži od Allaha! ´


Vjerovjesnik, sallAllahu alejhi ve sellem, je rekao:


˝ Čovjek će neprestano tražiti od ljudi, mada je neovisan od traženja, sve dok ne dođe na Kijametski dan, a na licu neće imati ni komadić mesa. ˝ (Muslim)




Ucenje Kur'ana napamet uz Allahovu Pomoc!

Jedna od posebnosti Kur’ana casnog je da je to knjiga koja se može nauciti napamet. Taj proces se na arapskom jeziku naziva hifzu-l-Kur’an, a osoba koja je u cijelosti naucila Kur’an napamet naziva se hâfizu-l-Kur’an, što bi se moglo prevesti kao cuvar Kur’ana. Proces memorisanja Kur’ana kod nas se naziva hifz ili hafizluk, a osoba koja je naucila cijeli Kur’an napamet dobiva casnu titulu hafiza.U prošlom broju govorili smo o razlozima zbog kojih se Kur’an uci napamet kao i posebnim pocastima koje ocekuju hafize koji budu dosljedni propisima Kur’ana. U ovom nastavku donosimo konkretne savjete i uputstva o tome kako postati hafiz Kur’ana. Allah Svevišnji u Kur’anu kaže da je On objavio Kur’an i da ce ga On (sa)cuvati. “Mi, uistinu, Kur’an objavljujemo i zaista cemo Mi nad njim bdjeti.” (El-Hidžr, 9) Dakle, ocuvanje autenticnosti teksta Kur’ana u prerogativi je Onog koji je objavio Kur’an. Ovaj ajet sadrži Allahovo, dž.š., obecanje i odredbu da ce Kur’an biti sacuvan od od bilo kakve izmjene ili preinake. To obecanje je ispunjeno jer je svaka kur’anska rijec sacuvana i prenesena posebnom vrstom predanja koje se u islamskim izvorima naziva mutevatir predaja. To je predaja u cijem lancu prenosilaca (senedu) u svakoj generaciji ima toliki broj pouzdanih ljudi da je, znanstveno gledajuci, nemoguce posumnjati u autenticnost onoga što se prenosi. Jedan od vrlo znacajnih faktora na putu ocuvanja kur’anskog teksta od bilo kakvog mijenjanja ogleda se u cinjenici da je Kur’an knjiga koju je moguce u cijelosti nauciti napamet. Zahvaljujuci toj cinjenici muslimani imaju sacuvan izvornik svoje svete knjige, jer Kur’an je odmah nakon što je dostavljen Poslaniku, s.a.v.s., istovremeno i zapisivan i memorisan. Nadahnuti Poslanikom, sallAllahu alejhi ve sellem, koji je i sam bio hafiz, kao i njegovim hadisima koji hvale ucenje Kur’ana napamet, muslimani su se natjecali u tome ko ce znati više Kur’ana napamet. Tradicija pamcenja Kur’ana napamet živa je sve do danas. U svijetu danas veliki broj ljudi zna Kur’an napamet. Interesantno je da se Kur’an napamet ne uci samo u sredinama ciji narodi govore arapski jezik. Naprotiv, svi narodi koji su prigrlili islam imaju svoje hafize. Vrlo je zanimljivo na nekom od svjetskih takmicenja u ucenju Kur’ana, posmatrati ucace koji dolaze iz zemalja i sa raznih kontinenata a znaju Kur’an napamet. Iskren nijet i vanredna upornost Osoba koja želi nauciti Kur’an napamet mora, prije svega, imati iskren nijet. covjek koji želi postati hafiz Kur’ana treba cvrsto zanijetiti da to cini radi Allaha i Njegovog zadovoljstva a ne radi nekog dunjaluckog interesa. Da bi to bilo ostvarivo potrebno je da onaj ko donosi nijjet osjeti istinsku ljubav prema Kur’anu kao posljednoj Allahovoj subhanehu ve te'ala, Objavi i Poruci upucenoj ljudima. Iskrenost (ihlâs) je tajna uspjeha i postizanja Allahove pomoci – istice se u brojnim hadisima Allahovog poslanika Muhammeda, sallAllahu alejhi ve sellem.Pretpostavka postojanja istinske ljubavi prema Kur’anu je trajno druženje sa Kur’anom putem njegovog pravilnog ucenja i razmišljanja o njegovim sadržajima. Dakle, onaj ko želi da nauci Kur’an napamet potrebno je da stalno uci Kur’an. Na taj nacin ce biti u stanju da pravilno i tecno izgovara kur’anske rijeci, jer to je od suštinske važnosti u procesu memorisanja (hifza). Zbog toga se ne preporucuje ucenje Kur’ana napamet osobama koje još nisu dobro savladale njegovo ucenje gledajuci, prema pravilima tedžvida. Uz iskren nijet potrebna je vanredno velika upornost, jer hifz se ne završava brzo. Kur’an je knjiga koja ima preko šest stotina stranica gustog teksta. Da bi covjek naucio toliku knjigu napamet potrebna je, doista, izvanredna upornost kao i veliko odricanje od svega onoga što smeta u vrijeme ucenja hifza. Vrijeme se mora planski koristiti. Ucac hifza mora ostvariti kontinuitet ucenja novog i obnavljanja starog gradiva kako bi ovaj složeni posao hairli okoncao. Dakle, samo velika ustrajnost, strpljenje i ljubav prema Kur’anu mogu dovesti do toga da neko nauci Kur’an napamet. Uceci Kur’an napamet kandidat razvija sve vecu ljubav prema njemu. Uz sve obaveze koje covjek mora obavljati u toku jednog dana ucenje novih stranica i ponavljanje starih izgleda kao nešto sasvim normalno. Brojni ucaci hifza pricaju da su, ukoliko bi ih u nekim danima zbog zauzetosti mašilo da nauce nešto novo iz Kur’ana, jednostavno osjecali neku prazninu. Kada bi poceli s ucenjem novih stranica taj osjecaj bi nestajao."Ono što je na nebesima i ono što je na Zemlji hvali Allaha, Vladara, Svetoga, Silnoga, Mudroga!" (Prijevod El-Džumu'a, 1.) 2. Učiš drugi ajet dvadeset puta. "On je neukima poslao Poslanika, jednog između njih, da im ajete Njegove kazuje i da ih očisti i da ih Knjizi i mudrosti nauči, jer su prije bili u očitoj zabludi," (Prijevod El-Džumu'a, 2.) 3. Učiš treći ajet dvadeset puta. "i drugima koji im se još nisu priključili – On je Silni i Mudri." (Prijevod El-Džumu'a, 3.) 4. Učiš četvrti ajet dvadeset puta. "To je Allahova milost koju On daje onome kome hoće – a u Allaha je milost velika." (Prijevod El-Džumu'a, 4.) 5. Zatim ova četiri ajeta, od prvog do četvrtog, učiš dvadeset puta. 6. Nakon toga učiš peti ajet dvadeset puta. "Oni kojima je naređeno da prema Tevratu postupaju, pa ne postupaju, slični su magarcu koji knjige nosi. O kako su loši oni koji poriču Allahove ajete! – A Allah neće ukazati na pravi put narodu koji neće da vjeruje." (Prijevod El-Džumu'a, 5.) 7. Učiš šesti ajet dvadeset puta. "Reci: 'O Jevreji, ako tvrdite da ste vi od ljudi jedini Allahovi miljenici, onda smrt poželite, ako istinu govorite'." (Prijevod El-Džumu'a, 6.) 8. Učiš sedmi ajet dvadeset puta. "A zbog onoga što ruke njihove čine neće je nikad poželjeti, Allah dobro zna nevjernike." (Prijevod El-Džumu'a, 7.) 9. Učiš osmi ajet dvadeset puta. "Reci: 'Smrt od koje bježite zaista će vas stići. Zatim će te Onome koji poznaje i nevidljivi i vidljivi svijet vraćeni biti i On će vas o onome što ste radili obavijestiti'." (Prijevod El-Džumu'a, 8.) 10. Učiš ova četiri ajeta, od petog do osmog ajeta, dvadeset puta. 11. Zatim, svih osam ajeta,od prvog do osmog, učiš dvadeset puta. Na ovaj način uči svaku stranicu Kur'ana i ne prelazi dnevno više od jednog hizba (uglavnom oko dvije i po stranice), kako ti se ne bi nagomilalo naučeno i zbog nemogućnosti ponavljanja ostavio hifz Allahove Knjige. Šta da radim kada hoću da učim novu stranicu Kada hoćeš da učiš novu stranicu na spomenuti način, prouči staru stranicu, tj. prethodno naučenu dvadeset puta kako bi još jednom dobro utvrdio prethodnu stranicu. Nakon toga pređi na hifz nove stranice i uči je na spomenuti način. Kako da spojim između hifza novih stranica i ponavljanja starih, ranije naučenih Nikako ne hifzaj Kur'an bez ponavljanja. Ukoliko bi naučio cijeli Kur'an, sve stranicu po stranicu, i htio da se vratiš na početak i ponoviš cijeli Kur'an vidio bi da si većinu naučenog zaboravio. Prelijepa metoda za spajanje između hifza novih stranica i ponavljanja starih jeste da podijeliš Kur'an na tri djela. Svaki dio, dakle, sadrži deset džuzeva. Ukoliko u jednom danu hifzaš, učiš napamet, jednu stranicu, obavezno ponavljaj četiri ranije naučene stranice. Tako čini sve dok ne naučiš prvih deset džuzeva. Kada naučiš deset džuzeva, prestani s učenjem novih stranica cijeli jedan mjesec. Za to vrijeme svaki dan ponavljaj po osam stranica. Nakon mjesec dana takvog ponavljanja, pređi na učenje novih stranica. Svaki dan uči po jednu ili dvije stranice shodno svojim mogućnostima i obavezno ponavljaj osam stranica iz prvih deset džuzeva. Tako čini sve dok ne naučiš još deset novih džuzeva, dakle kada budeš znao dvadeset džuzeva Kur'ana. Tada prestani s učenjem novih stranica puna dva mjeseca. Za to vrijeme od dva mjeseca, svaki dan ponavljaj po osam stranica naučenog. Kada prođe dva mjeseca ponavljanja, pređi na učenje preostalih deset džuzeva Kur'ana. Svaki dan uči stranicu ili dvije shodno svojim mogućnostima i obavezno ponavljaj osam stranica ranije naučenog. Kada naučiš i preostalih deset džuzeva, dakle kada završiš cijeli Kur'an, vrati se i ponavljaj samo prvih deset džuzeva cijeli mjesec dana. Svaki dan ponavljaj po pola džuza, tj. deset stranica. Kada prođe mjesec dana takvog ponavljanja, pređi na ponavljanje drugih deset džuzeva, tj. od desetog do dvadesetog džuza. Svaki dan ponavljaj po pola džuza od desetog do dvadesetog džuza i čitaj osam stranica od prvog do desetog džuza. Tako čini mjesec dana a onda pređi na ponavljanje zadnjih deset džuzeva. Svaki dan ponavljaj po pola džuza od ovih zadnjih deset džuzeva Kur'ana i čitaj osam stranica iz prvih i osam stranica iz drugih deset džuzeva. Kada na ovaj način, postepeno, ponovim cijeli Kur'an kako da ga ponovo ponavljam cijelog Kada na ovaj način ponoviš cijeli Kur'an, vrati se i otpočni s novim ponavljanjem. Svaki dan ponavljaj po dva džuza. Gledaj da ta dva džuza ponoviš u danu tri puta, tako da za dvije sedmice ponoviš cijeli Kur'an. I s ovakvim načinom ponavljanja nastavi cijelu godinu. Nakon godinu dana ponavljanja cijelog Kur'ana, tvoj dnevni hizb Kur'ana, tj. dio koji trebaš učiti dnevno jeste onakav kakav je bio kod Allahovog Poslanika sallAllahu alejhi ve sellem. Poslanik bi dijelio Kur'an na sedam dijelova. Dakle, svakih sedam dana proučio bi Kur'an. Evs b. Huzejfe kaže: "Upitao sam ashabe Allahovog Poslanika, sallallahu 'alejhi ve sellem: 'Kako dijelite Kur'an?' Odgovorili su mi: 'Tri sure, pet sura, sedam sura, devet sura, jedanaest sura i dio s kraćim surama od sure Kaf sve do kraja'." (Ahmed) - Znači, Allahov Poslanik, sallallahu 'alejhi ve sellem, prvi dan bi učio od sure El-Fatiha do kraja sure En-Nisa. - Drugi dan: od sure El-Maida do kraja sure Et-Tevba. - Treći dan: od sure Junus do kraja sure En-Neml. - Četvrti dan: od sure El-Isra do kraja sure El-Furkan. - Peti dan: od sure Eš-Šuara do kraja sure Jasin. - Šesti dan: od sure Es-Saffat do kraja sure El-Hudžurat. - I sedmi dan: od sure Kaf do kraja sure En-Nas. Ovakav način podjele Kur'ana kod Allahovog Poslanika, sallallahu 'alejhi ve sellem, islamski učenjaci su sabrali u riječima (( فمي بشوق )). Svaki harf ovih dviju riječi početak je hizba Allahovog Poslanika, sallallahu 'alejhi ve sellem, u novom danu. - Tako harf (( ف )) u riječi (( فمي )) oznaka je za suru El-Fatiha, tj. ukazuje da hizb Allahovog Poslanika u prvom danu otpočinje surom El-Fatiha. - Harf (( م )) upućuje da početak hizba u drugom danu otpočinje surom El-Maida. - Harf (( ي )) upućuje da hizb trećeg dana otpočinje surom Junus. - Harf (( ب ))u drugoj riječi ((بشوق)) upućuje da hizb četvrtog dana otpočinje surom Benu Israil, tj. surom Isra'. - Harf (( ش )) upućuje da hizb petog dana otpočinje surom Eš-Šuara. - Harf (( و )) upućuje da hizb šestog dana otpočinje surom Ves-Saffat. - Harf (( ق )) upućuje da hizb sedmog dana otpočinje surom Kaf i završava surom En-Nas. Kako da razlikujem slične ajete u Kur'anu Najbolji način razlikovanja sličnih ajeta jeste da, ukoliko ti se javi sličnost između dva ajeta, otvoriš mushaf i dobro pogledaš u oba ajeta. Gledaj postoji li ikakva razlika između ta dva ajeta, dobro razmisli i na sebi svojstven način postavi mjerilo ili granicu pomoću koje ćeš razlikovati ta dva slična ajeta. Tokom ponavljanja Kur'ana stalno uočavaj tu razliku, podsjećaj se na nju, sve dok ne otkloniš od sebe razlog koji te zbunjuje i dovodi do zamjene sličnih ajeta. Pravila i ograničenja u hifzu 1. Tvoj hifz mora biti praćen od strane šejha koji će ispravljati tvoje učenje. 2. Svaki dan hifzaj dvije stranice, jednu poslije sabaha a drugu poslije ikindije ili akšama. Na ovaj način naučit ćeš napamet cijeli Kur'an i dobro ga utvrditi za samo jednu godinu. Ukoliko bi povećao broj stranica tvoj hifz bi oslabio. 3. Učenje Kur'ana napamet biva od sure En-Nas do sure El-Bekara, jer je tako mnogo lakše, dok, kada naučiš cijeli Kur'an, ponavljat ćeš od sure El-Bekara do sure En-Nas. 4. Hifz Kur'ana biva iz jednog mushafa kako bi se hifz učvrstio i kako bi samo ponavljanje Kur'ana bilo olakšano, jer se na taj način lakše vratiti određenim ajetima, počecima i završecima stranica. 5. Svako ko nauči Kur'an napamet, prve dvije godine počinje da zaboravlja naučeno. Ovaj period naziva se "period skupljanja". Nemoj da se žalostiš što ti odlazi naučeno, što ga zaboravljaš i mnogo griješiš tokom učenja. Uistinu je ovaj period težak i pun iskušenja. Svakako, šejtan ima udjela u svemu tome. Nastoji da te odvrati od učenja Allahove Knjige. Budi svjestan toga, odbaci od sebe šejtanske vesvese i nastavi u svome hifzu i ponavljanju moleći Uzvišenog Allaha za podršku i pomoć. Na ovaj način, uz Allahovu dozvolu, samo za godinu dana naučit ćeš i dobro utvrditi cijeli Kur'an ....
Allahov Rob Isaa







Izreke učenjaka Kur'ana i Sunneta

Ez-Zuhri: “Obožavati Allaha sa znanjem se ne može porediti ni sa čim.” (Djami' Bayan-il-'Ilm 1/110)

Ibn-ul-Kajjim: “Ako se čovjek plaši da će ureći nekog, treba reći Allahumme barik 'alejh (Allâhu, blagoslovi ga) ili MašaAllah la kuvvete illa billah (biva kako Allâh hoće i ne postoji moći osim sa Allâhom). “ (at-Tibb an-Nabawi, str. 156)

Mu`az ibn Džebel: “Izbjegavaj društvo od kojeg se ne možeš okoristiti znanjem.” (Adab Shar'iyyah 4/232)

Nema komentara: